Sfecla rosie

  • 0,00 lei

  • Cod produs: Sfecla rosie
  • Disponibilitate: In stoc

Optiuni disponibile


Prin procesul de liofilizare  sfecla rosie  isi pastreaza toate substantele nutritive importante.


Cunoscută pentru beneficiile sale încă din antichitate, sfecla roșie are în compoziția sa multe substanțe nutritive precum vitamina A, vitaminele B1, B2, B6, vitamina C, sodiu, calciu, sulf, cupru, fier, iod, potasiu și antioxidanți.

Sfecla roșie conţine o gamă largă de vitamine, minerale şi substanţe active. Printre acestea conţine fier, dar şi acid folic – importante în producerea de globule roşii la nivelul măduvei osoase hematogene.

Afecţiunile hepatice pot fi ameliorate prin consumul de sfeclă roşie. Astfel ficatul gras (steatoza hepatică), ficatul obosit, ficatul leneş sau chiar în stările infecţioase precum hepatite sfecla roşie ajută la îmbunătăţirea metabolismului celular şi prelungeşte viaţa hepatocitelor (celule hepatice).

Betacianina, cea care dă culoare roșie este un antioxidant puternic, care are proprietăți de prevenire a cancerului.  Cercetări recente au arătat că sfecla roşie are puterea de a controla starea de spirit, grație betainei conţinute, despre care se ştie că relaxeaza mintea şi ameliorează depresia.

Chiar dacă organismul are mecanismele sale prin care poate elimina toxinele, sfecla le poate completa și chiar stimula.

Datorită conținutului ridicat de fibre, sfecla poate normaliza digestia, mai ales după ce se consuma grăsimi și proteine în exces. Consumul regulat de sfeclă reglează deci tranzitul intestinal.

Prin eliberarea unei substanțe ale cărei efecte au impact benefic asupra funcționării vaselor de sânge, sfecla roșie reduce hipertensiunea. Sucul de sfeclă roșie reglează tensiunea arterială în câteva ore de la consum. Acest lucru se petrece întrucât unele substanțe din sfeclă se transformă în oxid nitric odată ce pătrund în organism. Oxidul nitric relaxează vasele de sânge, dilatându-le și reducând astfel tensiunea arterială mărită. Anumiti compuși din sfecla au propriatăți antiinflamatoare. Un nivel redus de inflamație în organism scade riscul de afecțiuni precum Alzheimer, Parkinson, afecțiuni cardiace, diabet și nu numai.

Dieta pe care o adoptăm în general, bogată în zahăr, alimente procesate și grasimi, favorizează inflamația așa că este recomandat consumul de sfeclă.




Spune-ti recenzia

Nota: Codul HTML este citit ca si text!
    Rau           Bun

Etichete: Sfecla rosie